מטבח פליאו הלכה למעשה – המצגת שלי מכנס המתעניינים בתזונת פליאו

ביום שבת הרצתי בכנס המתעניינים בתזונת פליאו. תודה לכולם על הפידבק הנהדר, לירון על האירוח ולזיו ומיקי על הארגון. ולקוראי הבלוג שבאו והציגו את עצמם – שמחתי מאוד להכיר אתכם.
המצגת שלי עסקה בצד הפרקטי: איך מתחילים ליישם את הגישה האבולוציונית בחיי היום יום, מה בעצם אוכלים וכמה. ניתן לצפות בה פה למטה או להוריד אותה כקובץ PDF.
למי שמעוניין להגיע לכנס הבא, אנא שלחו יידעו אותנו פה.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
פורסם בקטגוריה תזונת פליאו, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

15 תגובות על מטבח פליאו הלכה למעשה – המצגת שלי מכנס המתעניינים בתזונת פליאו

  1. מאת רעות‏:

    Well Done, מכל הבחינות :)

  2. מאת אביב‏:

    תודה הגר.
    לצערי לא הצלחתי לראות את ההרצאה: הPDF לא יורד ע"י הקישור. הקישור למצגת מוביל למשפטים מעורבבים – סלט מילים לא מובן.

  3. מאת איילת‏:

    הגר,
    מצגת מצויינת! בדיוק מה שצריך כדי להיכנס לעניינים.
    בהמשך למתכונים – מנצלת את ההזדמנות לשאול\לבקש אם את מכירה מתכון טוב לבשר מיובש להכנה ללא מייבש מזון. (מסתבר שבכל הקנויים יש גלוטן וסוכר :( )
    תודה רבה..

  4. מאת מיכל‏:

    הגר יקרה,

    תודה על הבלוג המדהים נעזרת בו המון
    שאלה – בפול יבש (זה שמוכרים בפיצוחיה סוג של פיצוחים עם מלח נראה לי שזה מטוגן ) מה כמות הפחממות שיש ב-100 ג"ר נסתי לבדוק במס' אתרים אך לא מצאתי תשובה
    תודה מראש

  5. מאת רתם‏:

    הי הגר,
    אהבתי את המצגת. האם אפשר לבקש לתרגם את המתכון של ה"אורז" מהכרובית?
    תודה

  6. מאת לירון‏:

    שלום שמי לירון ואני רזה מאד. אני רוצה להעלות 3-4 ק"ג ואז להשאר במשקל. כיצד ניתן להשמין בתזונת הפליאו? יש לי טריגליצרידים גבוהים וכולסטרול גבוה, לכן אני לא רוצה לעשות 80/20 אלא לגמרי פליאו.
    בנוסף, בעלי גם התחיל עם תזונת פליאו והוא בריא. מה הכוונה 80-20? האם להמשיך לאכול דגנים ביומיום או שעדיף להפריד בין ארוחות פחמימות לארוחות פליאו. אשמח להתייחסותך.

    • מאת הגר‏:

      שלום לירון,
      קשה להמליץ מבלי להכיר אותך ולהבין ממה נובעת הבעיה. הייתי במקומך עוברת לפליאו לפי המצגת, ז"א מסירה את כל המזון המעובד ועוברת לאוכל אמיתי שדחוס בכל החומרים שהגוף צריך, ורואה מה קורה. ההפחתה הטבעית בפחמימות שתקרה כשתורידי את הסוכרים ואת הדגנים יכולה מאוד לעזור לטריגליצרידים הגבוהים. אל תמנעי מפחמימות, פשוט תחליפי את הפחמימות שאת אוכלת עכשיו (למשל , פסטה, פתיתים…) בפחמימות פליאו – בטטה, תפו"א, אפילו אורז לבן. גם אם לא תבחיני בעלייה במשקל באופן מיידי, הגוף יתחיל תהליך החלמה. בהמשך הייתי ממליצה לך לפנות לייעוץ מקצועי.
      בהצלחה.

      • מאת לירון‏:

        תודה רבה. לגבי בעלי שאין לו בעיות בריאותיות, האם הוא צריך לצרוך 20% לא פליאו? האם בארוחות נפרדות?

        • מאת הגר‏:

          הוא לא "צריך" אלא יכול לגוון ב- 20% מהארוחות שלו, ולאכול גם מזונות שאינם שייכים לתזונה, אם זה עושה לו טוב.

להגיב על מיכל לבטל

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>